audyt seo Kraków, audyt strony internetowej

Masz problem z pozycją strony w wyszukiwarce? Zleć audyt SEO

Audyt – cytując internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza ewaluację spółki, przedsiębiorstwa bądź firmy pod kątem różnych czynników, m.in organizacyjnych i finansowych, jak również ocenę możliwości dalszego rozwoju. Czym, mając na uwadze zacytowaną definicję, jest więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak meta opisy i tytuły, prędkość wczytywania się witryny, kod strony, hierarchię nagłówków i wiele bardziej i mniej istotnych aspektów. Poza samym wskazaniem uchybień oraz błędów, w dobrym audycie SEO powinny znaleźć się również wytyczne odnośnie rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO analizuje witrynę www pod względem zawartości strony, użyteczności, zgodności ze normami W3C, jak również prawidłowości kodu. Oprócz tego sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, żeby wykryła ona wszystkie nieprawidłowości na stronie i – co najważniejsze – zaproponowała działania, które umożliwią ich naprawę.

Audyt SEO – sporo problemów zdoła spostrzec jedynie specjalista w danej dziedzinie

W sieci jest wiele narzędzi oraz stron, przy użyciu których błyskawicznie i bez ponoszenia żadnych kosztów przeprowadza się audyt SEO witryny. Atuty takiego rozwiązania? Szybkość oraz cena. Minusy? Jest ich sporo. Bezpłatne narzędzia lub też okrojone dema z niewielką liczbą opcji, nie są doskonałe. Jeśli już odnajdą pewne błędy na stronie, to zwykle nie wszystkie. Dużo pomyłek (m.in. w kodzie) zauważyć można jedynie podczas analizy dokonanej przez człowieka, a nie oprogramowanie.

Na płatny audyt SEO przeprowadzany przez agencję oczekuje się zwykle od kilku dni do około miesiąca. Termin na przekazanie analizy powinien zostać określony w umowie podpisanej z agencją, która podjęła się jego sporządzenia. Taki audyt pozwoli wykryć wszelkie poważne błędy ukryte na stronie. Jeśli strona została uruchomiona na platformie pokroju Magento czy Shoper albo na darmowym szablonie, to rzeczy do poprawy może być cała masa. Jeśli witryna wolno się wczytuje, a na istotne dla klienta słowa kluczowe wyświetla się daleko poza pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to też są to oznaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie odpowiednim rozwiązaniem.

SEO audyt – co ujawni, gdy będzie przeprowadzony sumiennie

Uważnie wykonany audyt SEO może obnażyć masę błędów witryny, najczęściej:

  • brak albo źle wykonane połączenie z narzędziami Google (np. Google Search Console),
  • powody słabej widoczności witryny na słowa kluczowe,
  • rzeczywista ilość zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością strony dla robotów,
  • poprawność kodu witryny,
  • poprawność w hierarchii nagłówków,
  • niska jakość zawartości strony,
  • brak tłumaczeń wersji językowych strony,
  • brak metadanych,
  • błędy w wersji mobilnej strony, np. zbyt wolne wczytywanie się różnych obrazów,
  • brak lub niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość ładowania się witryny w wersji mobilnej oraz desktopowej

.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]