Reklamowe torby z logo to nie tylko torby na zakupy

Przed firmami, które wybierają się na targi czy też planują promocję, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, aby na co dzień go używali i w ten sposób umacniali więź z marką. Takim gadżetem jest miedzy innymi torba z nadrukiem.

Rodzaje toreb z logo

Przeglądając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych nie trudno spostrzec, iż pod kategorią “torba” ukrywa się sporo produktów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – bardzo użyteczny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logotypu lub nazwy imprezy na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię po prostu świetnie wygląda, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, aby długo zachować się na materiale. Innym plusem takich toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia oraz rodzaju torby, cena zazwyczaj rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Napisy można nanieść też na torbach podróżnych, sportowych lub na notebooka. Są to akcesoria, które docenią na pewno organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Naturalnie, koszt produktów tego typu i wykonania nadruku na nich jest wówczas znacznie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Gdzie opłaca się zamówić torby na zakupy?

Podmioty organizujące działania marketingowe zwykle zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Powinny więc nawiązać współpracę z hurtownią z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami bawełnianymi warto zdecydować się np. na nadruk na parasolach, kosmetyczkach czy innych praktycznych produktach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy oraz ołówki, które nieustająco cieszą się popularnością wśród klientów.