Praktyczne gadżety – breloki i smycze z nadrukiem reklamowym

Budowa wizerunku firmy to delikatne zadanie, opierające się na działaniach obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest oczywiście dystrybucja gadżetów z nadrukiem mających wywołać asocjacje z konkretną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej muszą być przede wszystkim użyteczne – wówczas osoby nimi obdarowane będą regularnie z nich korzystali i dzięki temu będą bardziej zżyci z marką. Wobec tego firmy wybierające tę metodę reklamy zwykle zamawiają takie gadżety jak torby, ołówki lub power banki. Ogromnym powodzeniem mogą pochwalić się także smycze oraz breloki z własnym nadrukiem. Czemu opłaca się je wybrać? Jak najlepiej je wykorzystać?

Smycze reklamowe. Czemu warto je kupić?

Przyczyn powodzenia smyczy i breloków z logo nie trzeba długo szukać. O ich popularności jako gadżetów używanych w promocji przesądzają w głównej mierze ich rozsądna cena za wykonanie, oscylujący wokół przeważnie kilku złotych za sztukę. To sprawia, że bez nadwyrężenia firmowych wydatków, można przygotować ich pokaźną ilość. Ma to spore znaczenie dla podmiotów planujących szeroko zakrojone akcje marketingowe, opierające się między innymi o przekazywanie gadżetów tysiącom osób, przykładowo klientom marketu bądź odwiedzającym firmowy pawilon w czasie giełdy. Smycze z nadrukiem są też często kupowane przez korporacje dla własnych pracowników – umożliwiają wygodne noszenie przepustek używanych do otwierania drzwi i identyfikatorów.

Breloki z logo nie tylko zwykły dodatek do kluczy

A co z brelokami? Głównym powodem, dlaczego marketingowcy chętnie wybierają breloki z własnym nadrukiem jest ich duża potężna różnorodność. Pośród nich są zarówno te używane jako element dekoracyjny do kluczy, jak i produkty o większej użyteczności, jak np. metry, poziomice bądź otwieracze do kapsli.