Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Chcesz sprawdzić, kto oferuje pozycjonowanie stron Kraków? Nie zwlekaj! Koniecznie skieruj się na seo4.net/pozycjonowanie-stron/

Znamy trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu istotne jest dodanie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się najczęściej:
– dzielnicę (przykładowo “sklep sportowy Podgórze”)
– miasto (“zespół na wesele Kraków”)
– kraj (“hostele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do osób zamieszkujących w danym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest stosowana też wówczas, gdy firma ma mały budżet na promocję i nie może konkurować na frazy bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Kolejny model pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też dużo niższą konkurencję. Istotne jest też to, że rośnie trend wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips MG5720/15 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A40 biały,
– obuwie sportowe Adidas Runfalcon czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową funkcję przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Ojca, Święto Pracy czy finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków powinno się zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową albo uzupełnioną treść strony internetowej.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]